Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky - účinné od 01.02.2019

Všechny smluvní vztahy mezi prodávajícím a kupujícím jsou uzavřené v souladu s právním pořádkem České republiky.

V případě, pokud je smluvní stranou spotřebitel, řídí se právní vztahy neupravené obchodními podmínkami zákonem č. 89/2012 Sb. Občanský zákoník,  v platném znění, zákonem č. 634/1992 Sb. Zákon o ochraně spotřebitele, v platném znění V případě, pokud je smluvní stranou podnikatel,  řídí se právní vztahy neupravené obchodními podmínkami zákonem č. 513/1991 Sb. Obchodní zákoník v platném znění.

Tyto všeobecné obchodní podmínky upravují práva a povinnosti smluvních stran, vyplývajících z kupní smlouvy,  uzavřené mezi prodávajícím, kterým je BizPartner Group CZ s.r.o., Výstavní 1928/9, 701 00 Moravská Ostrava- Ostrava 2 , zapsaná v Obchodním rejstříku Krajského soudu v Ostravě, spisová značka č. C 76502, oddíl: C, DIČ: CZ07618875 (dále jen "prodávající") a kupujícím, kterých  předmětem je nákup a prodej zboží na internetové stránce elektronického obchodu prodávajícího.

Provozovatelem internetového obchodu a zároveň prodávajícím je společnost:

BizPartner Group CZ s.r.o..
IČO: 07618875
DIČ: CZ07618875
Výstavní 1928/9
701 00 Moravská Ostrava- Ostrava 2

Společnost je zapsaná v Obchodním rejstříku Krajského soudu v Ostravě, spisová značka č. C 76502, oddíl: C
Orgán dozoru: Česká obchodní inspekce
Inspektorát pro Olomoucký a Moravskoslezský kraj
Provozní 5491/1
722 00 Ostrava – Třebovice
tel. č. +420 554 818 211 fax. č. +420 296 366 236
www.coi.cz

E-mail: ostrava@coi.cz

Č.u.: 2501532442/2010

Pro korespondenční účely použít adresu:
Anton Tokar
BizPartner Group CZ s.r.o.
Žilkova 113
Brno
62100

  • Kupujícím je každá fyzická, nebo právnická osoba, která kontaktujte prodávajícího s úmyslem koupě zboží, které prodávající nabízí, nebo zboží,  které prodávající nemá zařazené v nabídce..
  • Používáním WWW stránek internetového obchodu a vyplněním objednávkového formuláře dává kupující souhlas s těmito Obchodními podmínkami a vyhlašuje, že se s nimi důkladně obeznámil. Zároveň bere na vědomí zpracování svých osobních údajů podle NAŘÍZENÍ EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2016/679, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a a podle ustanovení zákona 101/2000 Sb. z 4. dubna 2000 o ochraně osobních údajů.
  • Prodávající si vyhrazuje právo jednostranně měnit tyto Obchodní podmínky bez uvědomění kupujícího. Každá vykonaná změna  bude v souladu se zákony České republiky.
  • Aktuální platné znění Obchodních podmínek bude zveřejněné na internetové stránce prodávajícího.

OBJEDNÁVÁNÍ  ZBOŽÍ

  • Zboží si může kupující objednat následovně:

- prostřednictvím internetových stránek,

- e-mailem nebo telefonicky, kontakty jsou uvedené v sekci Kontakt na webové stránce.

  • Odesláním objednávky se kupující zavazuje převzít objednané zboží a zaplatit za zboží dohodnutou cenu (co také  potvrzuje před odesláním objednávky). Kupující bere na vědomí, že odeslání objednávky prodávajícímu se kvalifikuje jako návrh na uzavření kupní smlouvy,  přičemž závaznou součástí kupní smlouvy jsou i tyto Obchodní podmínky.
  • Přijatou objednávku potvrdí prodávající během pracovních dní do 24 hodin e-mailem, nebo telefonicky a zároveň oznámí kupujícímu dostupnost a termín dodání zboží. Potvrzením objednávky prodávající akceptuje návrh kupujícího na uzavření kupní smlouvy. Všechny potvrzené objednávky jsou pro obě strany závazné.
  • Prodávající se zavazuje dodat správný, kupujícím objednaný druh zboží a množství zboží  v dohodnuté ceně.
  • Kupující může stornovat objednávku zadanou přes internetové stránky nejpozději do té doby, pokud má objednávka stav„REGISTROVANÁ“. Stav zpracování si může kupující kdykoliv zkontrolovat na webové stránce v části "Můj účet" a „Vaše údaje/objednávky“. Kupující může objednávku zrušit telefonicky,  nebo e-mailem. Při písemné objednávce jí může kupující stornovat nejdříve při telefonickém potvrzení přijetí objednávky. Po ověření splnění podmínek zrušení objednávky,  potvrdí prodávající kupujícímu storno objednávky e-mailem, nebo telefonicky. V případě, že už byla suma za objednané zboží uhrazena, prodávající zašle peníze zpět na bankovní účet kupujícího do 14 pracovních dní. Peníze mohou být vráceny jen na účet CZK v kterékoliv bance v České republice.
  • Prodávající má právo zrušit objednávku v případě, pokud není možné zabezpečit objednané zboží, nebo jej  zabezpečit za dohodnutou cenu. V takovém případě kupujícímu vrátí uhrazenou sumu v plné výšce a to nejdříve do 14 pracovních dní, nebo mu nabídne náhradní zboží, nebo jiné řešení, pokud s tím kupující bude souhlasit.
  • V případě doplnění aktuální objednávky, může kupující požádat prodejce o její doplnění e-mailem, nebo telefonicky, přičemž nahlásí objednávkový kód zboží a počet ks daného zboží. Prodejce objednávku doplní o dané zboží, přičemž systém automaticky po změně odešle informaci o změně objednávky  s komentářem od prodejce (v závislosti od formy placení za zboží, se odešle automaticky změněná zálohová faktura, přehled objednávky).
  • Vysvětlivky k stavu vaši objednávky ("Nastavení účtu (konta)" a „Vaše údaje/objednávky“)

NEVYBAVENÁ .- přijatá objednávka ,

VYBAVUJE SE - probíhá zpracování objednávky,

VYBAVENÁ - objednávka odeslaná zákazníkovi,

STORNOVANÁ - zrušená objednávka.

CENA ZA ZBOŽÍ

  • Ceny uvedené na internetových stránkách  platí pro nákup produktů prostřednictvím internetového obchodu.
  • Prodejce - společnost BizPartner Group CZ s.r.o., je plátcem DPH.
  • Ceny uvedené na internetových stránkách  jsou uvedené v Českých korunách.
  • Všechny slevy a akciové produkty jsou počítané z ceny uvedené na internetových stránkách, tzn. z "Běžné ceny". Akciový produkt splňuje všechny náležitosti "Akciového produktu", tzn. původní cenu "běžnou cenu" produktu, akciovou cenu.
  • K ceně za produkt bude připočtena cena za doručení zboží podle způsobu a místa doručení.
  • Balné nebo jiné poplatky nejsou  zaúčtované.

PLATBA ZA ZBOŽÍ

  • Zákazníkovi jsou na webové stránce k dispozici následující možnosti platby:

- dobírka,

- bankovní převod

- online bankovní převod - Gopay,

- online platba kartou - Gopay,

- Paypal

Při telefonické objednávce je možnost platby jen prostřednictvím dobírky, nebo  bankovním převodem.

Dobírka: pokud zákazník objedná na dobírku, zákazník zaplatí za přijaté zboží přímo kurýrovi, v Zásilkovně, nebo na nejbližší poště.

Bankovní převod: pokud si zákazník vybere možnost bankovního převodu, příjde  mu emailem faktura na uhrazení. Zboží posíláme po naběhnutí platby na náš účet.

Online platba kartou: pokud si zákazník vybere platební metodu online platbu kartou, postupuje podle pokynů na úhradu po dokončení objednávky. Zákazník bude přesměrován do Gopay. Výběrem této možnosti zákazník souhlasí s přenosem osobních údajů potřebných pro platbu. Ihned po přijetí platby na účet společnosti BizPartner Group CZ s.r.o dodáváme zboží s ohledem na uvedené dodací podmínky.

Online bankovní převod: pokud si zákazník vybere platební metodu online bankovní převod, postupuje podle pokynů na úhradu po dokončení objednávky. Zákazník bude přesměrován do Gopay. Výběrem této možnosti zákazník souhlasí s přenosem osobních údajů potřebných pro platbu. Ihned po přijetí platby na účet společnosti BizPartner Group CZ s.r.o dodáváme zboží s ohledem na uvedené dodací podmínky.

Paypal: pokud si zákazník vybere v průběhu objednávky způsob platby Paypal, bude přesměrován do Paypal. Výběrem této možnosti zákazník souhlasí s přenosem osobních údajů potřebných pro platbu. Ihned po přijetí platby na účet společnosti BizPartner Group CZ s.r.o dodáváme zboží s ohledem na uvedené dodací podmínky.

Žádáme kupujících, aby zaplatili přesnou cenu a použili správný variabilní symbol.

  • Všechny platby musí být uskutečněné v měně CZK.
  • Fakturu dodává kupující spolu se zbožím.

DORUČOVACÍ PODMÍNKY

  • Kupující bere na vědomí, že nabídka zboží na webových stránkách nepředstavuje aktuální  stav zásob na skladu, ale sortiment, který kupujícímu prostřednictvím těchto stránek nabízíme.
  • Doručovací doba na zboží,  které je v nabídce je následující:
  • pokud je zboží skladem prodávajícího, je odeslané do 24-48 hodin od přijetí objednávky,
  • pokud je zboží na OBJEDNÁVKU, o přesném termínu dodání bude kupující informovaný do 2 pracovních dnů od přijetí objednávky.
  • Doručení kurýrem  je do 2 - 3 dnů od odeslání zboží. Doručení je prováděno během pracovních dnů.
  • Doručení Zásilkovnou je do 1-2 pracovních dnů od odeslání zboží. Doručení je prováděno během pracovních dnů.
  • Doručení prostřednictvím České pošty je do 4 pracovních dnů od odeslání zboží. Doručení je prováděno během pracovních dnů.
  • O dodací lhůtě a termínu dodání bude prodávající kupujícího informovat při potvrzení objednávky emailem, nebo telefonicky,  pokud není uvedeno přímo při produktu na stránkách. Pokud kupujícímu nevyhovuje oznámena prodloužená dodací lhůta, má možnost stornovat objednávku v souladu s těmito Obchodními podmínkami.
  • Při platbě převodem, resp. platbě kartou nebo Paypal je zboží kupujícímu odeslané až po připsání  peněz na bankovní účet prodávajícího

DOPRAVA ZBOŽÍ

  • Prodej a doručení zboží prostřednictvím internetových stránek  je standardně vykonávaný jen v rámci České republiky. V případě zájmu o doručení zboží mimo území ČR je potřebné kontaktovat prodejce.
  • Prodávající zabezpečuje dodání zboží způsobem, které je uvedené při zadávání objednávky:
  • kurýrní služba,
  • Zásilkovna,
  • pošta.
  • Místo odběru je stanovené na základě objednávky kupujícího. Za splnění dodávky se považuje dodání zboží na určené místo.
  • Zboží  je přiměřeně  zabalené a zabezpečené. Kupující je povinen při přebírání zboží zkontrolovat neporušenost zásilky. V případě, že kupující zjistí jakékoliv poškození zásilky je povinen o této skutečnosti bezodkladně informovat prodávajícího, nejpozději  však do 24 hodin ode dne doručení zásilky. Kupující je povinen poškození zásilky zapsat do přebíracího dokladu kurýrní služby. Bez tohoto zápisu nebudou později akceptované žádné reklamace týkající se poškození zásilky.
  • V případě doručení zboží přepravcem (kurýrem) je zboží pojištěné v plné výšce.
  • Spolu se zbožím dodá prodávající kupujícímu  fakturu (daňový doklad) – slouží jako dodací list, návod na obsluhu a záruční list (pokud si to druh zboží vyžaduje).
  • Prodávající odpovídá za zboží až po jeho převzetí kupujícím. Zboží se považuje za převzaté kupujícím od doby, kdy ten písemně potvrdí převzetí zboží.
  • Prodejce nenese  zodpovědnost za opožděné dodání objednaného zboží kupujícímu zaviněné přepravcem. Za poškození zásilky zaviněné přepravcem odpovídá v plném rozsahu přepravce, u kterého je zboží vždy pojištěné. Takové případy řeší prodávající dodáním nového zboží kupujícímu, bez ohledu na vypořádání vzniklé škody s přepravcem. O přepravci, který zabezpečuje doručení zboží rozhoduje prodávající. Cena za dopravu je uvedena na nákupním dokladu samostatně a je součástí celkové hodnoty dodaného zboží.
  • Prodávající nenese odpovědnost za případné nedodání zboží kupujícímu, ke kterému došlo vinou výrobce, nebo distributora v důsledku jakéhokoliv omezení, zrušení distribučních práv, nebo jiných nepředvídaných překážek. V takovém případě má kupující nárok na vrácení peněz v plné výšce.
  • Náklady na dodání nadrozměrného, křehkého, nebo těžkého zboží se zavazuje prodávající oznámit kupujícímu při potvrzení objednávky.
  • Poplatky za doručení zboží jsou následovné:
  • Dobírka kurýrní službou  - dodání zboží prostřednictvím kurýrní služby DPD. Zboží balíme do krabic, případně plastových obalů. Takto zabalený balík k Vám dojde do 2 - 3 dnů od objednávky (pokud nedojde ke komplikacím při přepravě, pokud se se zákazníkem nedohodlo po objednávce jinak, zákazník objednal zboží do 14:00 hod. v den objednávky), přičemž při výběru této možnosti zaplatíte za přepravné 0 Kč. V případě,  pokud nebylo zboží doručené kurýrem v dohodnutém termínu (zpravidla do 2 - 3 dnů od odeslání) a kupující nemá informaci  o stavu doručení zboží, může se obrátit na naši provozovnu, kde mu budou poskytnuté požadované informace. DPD přepravní služba má stejně jako jiné přepravní služby čas rozvozu při běžné zásilce - službě od 8.00 - 18:00 hodiny v den doručení. Neručíme za dohodnuté časy, které si zákazník dohodne s řidičem, který má jeho zásilku, může se stát,  že i po dohodě s řidičem Vaše zásilka z různých důvodů nebude doručena na čas, který jste si dohodli a bude doručena do 18:00 hodiny.
  • Doručení přes zásilkovnu - úložní místa nabízejí zákazníkům možnost osobního vyzvednutí zásilky na vybraných místech. Na pobočku Zásilkovny je dopravena do 1- 2 pracovních dní. Balík je zde uložen po dobu 5 dní, případně lze úložní dobu na žádost prodloužit. O tom, že je pro Vás zásilka připravena k odběru, Vás zasilkovna.cz informuje SMS zprávou a e-mailem. Balíček je vydán na základě sdělení hesla, které obdržíte v SMS zprávě. Při výběru zaslání přes Zásilkovnu je přepravné 0 Kč.
  • Pošta - zaslání zásilky je zpoplatněné sumou 78 Kč.

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

  • Provozovatel internetového obchodu je BizPartner Group CZ s.r.o Výstavní 1928/9 701 00 Moravská Ostrava- Ostrava 2 IČO: 07618875 DIČ: CZ07618875, plátce DPH.
  • Plně respektujeme soukromí svých zákazníků, ale pro vybavení objednávky potřebujeme nezbytné osobní údaje, které budou použité výlučně pro zaslání objednaného zboží a pro komunikaci se zákazníkem. Při registraci a nakupování je třeba poskytnout následující  informace o kupujícím:
  • jméno a příjmení, přesnou adresu včetně krajiny (resp. adresu, která má být uvedena na faktuře),
  • e-mailovou adresu (slouží na identifikaci kupujícího v systému a na komunikaci  s kupujícím),
  • volitelné další adresy (pokud si kupující přeje doručit zásilku na jinou adresu jako je fakturační),
  • volitelné telefonní číslo (pro rychlejší kontakt s kupujícím),
  • pokud kupujícím je firma/živnostník, je potřebné uvést i obchodní název, IČ a DIČ.
  • Kupující je oprávněný kdykoliv změnit své údaje a další nastavení prostřednictvím e-mailu, nebo po přihlášení do svého účtu na webové stránce.
  • Provozovatel internetového obchodu tímto prohlašuje, že s osobními údaji svých zákazníků získanými při vytváření zákaznického účtu, resp. objednávky nakládá v smyslu NAŘÍZENÍ EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2016/679, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a a podle ustanovení zákona 101/2000 Sb. z 4. dubna 2000 o ochraně osobních údajů a o změně a doplnění některých zákonů. Z výše uvedeného zákona plyne  povinnost, neposkytovat získané osobní údaje třetí straně. Výjimka je při doručení zboží přepravní službou, poskytnutí  nezbytně potřebných údajů externímu dopravci, za účelem doručení zásilky a vybavení objednávky. Tyto údaje jsou však vždy poskytnuté jednorázově na vybavení konkrétní objednávky.
  • Odesláním objednávky kupující uděluje prodávajícímu v souladu s NAŘÍZENÍM EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2016/679, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a a podle ustanovení zákona 101/2000 Sb. z 4. dubna 2000 o ochraně osobních údajů a o změně a doplnění některých zákonů, souhlas se zpracováním svých osobních údajů uvedených v objednávce za účelem vybavení objednávky a dodání zboží a to na období 3 let. Poskytnutí osobních údajů kupujícím je dobrovolné. Kupující má právo svůj souhlas odvolat a to písemnou formou na adresu sídla prodávajícího nebo emailem uvedeným v kontaktech.

DALŠÍ USTANOVENÍ

    • Prodávající a kupující se dohodli, že plně uznávají elektronickou formu komunikace, zejména prostřednictvím elektronické pošty (e-mail) a internetové sítě (www), jako platnou a závaznou pro obě smluvní strany.
    • Další vztahy neupravené těmito obchodními podmínkami se řídí příslušnými ustanoveními  Občanského a Obchodního zákoníku

POUČENÍ O PRÁVECH KUPUJÍCÍHO PŘI NÁKUPU PŘES INTERNET

MOŽNOST ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

      • V souladu s ustanovením §1829 odst. 1 89/2012 Sb. Občanského zákoníku, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy do 14 pracovních dnů od převzetí zboží bez uvedení důvodu. V případě, pokud spotřebitel odstoupí od smlouvy, bude snášet náklady na vrácení zboží prodávajícímu podle§1832 a nasledujících, a pokud odstoupí od smlouvy uzavřené na dálku, kromě nákladů na poštovné i náklady na vrácení zboží, které vzhledem na jeho povahu není možné vrátit prostřednictvím pošty.
      • Odstoupením od smlouvy jsou si smluvní strany povinny vrátit navzájem poskytnuté plnění. V případě, pokud spotřebitel už převzal objednané zboží, je povinen ho vrátit v originálním spotřebitelském balení za předpokladu, že se obeznámil s vlastnostmi výrobku.
      • Spotřebitel je zároveň povinen v odstoupení od smlouvy uvést kontaktní údaje a číslo účtu, na který má být uhrazená suma za objednané  zboží poukázaná ze strany prodávajícího, pokud není dohodnuto, že si zákazník převezme peníze osobně. Prodávající se zavazuje uhradit zaplacenou částku bezodkladně, obratem po vrácení objednaného zboží, nejpozději však do 14 dnů. Formulář o odstoupení od smlouvy, který je potřebné vyplnit najdete na následujícím formuláři:

Formulář o odstoupení od smlouvy, který je potřebné vyplnit najdete na následujícím ODKAZU.

      • Pokud bude vrácené zboží neúplné, poškozené,  nebo viditelně použité nad rámec zjištění vlastností a funkčnosti, bude si prodávající uplatňovat u kupujícího úhradu nákladů a náhradu způsobené škody v rámci platné  legislativy tzn. Spotřebitel odpovídá jen za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku takového zacházení se zbožím, které je nad rámec zacházení potřebného na zjištění vlastností a funkčnosti zboží.
      • Spotřebitel nezodpovídá za snížení hodnoty zboží, pokud si prodávající nesplnil informační povinnost o právu spotřebitele odstoupit  od smlouvy.
      • V případě, pokud spotřebitel chce vrátit objednané zboží, ale to už bude poškozené, použité, částečně opotřebené, resp. v stavu, které neodpovídá stavu, v kterém bylo prodávajícím odeslané, nejedná se o odstoupení od smlouvy. Prodávající může v takovém případě odmítnout plnění , nebo po dohodě s kupujícím požadovat si takto vzniklou škodu, kterou je prodávající povinen prokázat, uhradit ze sumy, která byla uhrazena spotřebitelem za objednané zboží,  nebo odmítnout plnění.

ZÁRUKA VRÁCENÍ PENĚZ

      • Prodávající se zavazuje kupujícímu vrátit plnou zaplacenou sumu za zboží v případě, pokud zakoupené zboží nesplnilo jeho očekávání. Kupující  je povinen kontaktovat prodávajícího emailem nebo, požádat o vrácení zaplacené sumy z důvodu nesplnění očekávání. Kupující je povinen zaslat nespotřebovaný obsah v originálním balení na adresu prodávajícího spolu s důvodem vrácení, kde musí být uveden bankovní účet, na který bude prodávající zasílat  plnou sumu za uhrazené zboží.
      • Prodávající zaručuje vrácení plné sumy za zboží v případě, že mu je tato žádost zaslaná do 30 dnů od převzetí zboží.

Podmínky vrácení peněz

      • vrácený přírodní produkt značky HillVital musí mít alespoň 30% původního obsahu (zbylé množství bude našimi pracovníky zkontrolované)
      • obsah produktu nesmí být nahrazen jiným, cizím obsahem
      • uvedení důvodu, proč nejste s produktem spokojená/ý
      • na e-mail info@hillvitalshop.cz informovat o tom, že produkt vracíte a datum odeslání zásilky, podací číslo zásilky, včetně čísla účtu na který máme peníze vrátit
      • vrácení peněz je možné do 30 dnů od doručení produktu
      • předmětný produkt zaslat poštou, (ne kurýrem) -nejlépe doporučeně - na adresu:  Anton Tokar, BizPartner Group CZ s.r.o,  Žilkova 113, Brno, 621 00
      • Zboží neposílejte na dobírku, zásilky zaslané na dobírku nebudou převzaty.

         

ZÁVĚREČNÉ USTANOVENÍ

      • Prodávající si vyhrazuje právo na změnu všeobecných obchodních podmínek. Povinnost písemného oznámení změny v těchto obchodních podmínkách je splněná umístěním na internetové stránce elektronického obchodu prodávajícího.
      • Tyto všeobecné obchodní podmínky nabývají účinnost vůči kupujícímu uzavřením kupní smlouvy.
      • Kupující zasláním objednávky potvrzuje, že si tyto všeobecné obchodní podmínky přečetl a v celém rozsahu s nimi souhlasí.

Právní doložka Copyright

Všechny materiály publikované na webových stránkách společnosti BizPartner Group CZ s.r.o jsou chráněny autorským zákonem. Produkty a služby, které jsou na webových stránkách uvedené, informace o nich a jejich vyobrazení mohou být chráněné dalšími právy dotčených osob.

Názvy a označení výrobků, služeb, firem a společností mohou být registrovanými obchodními známkami příslušných vlastníků.

Jakákoliv část webových stránek společnosti (zvlášť popisy a vyobrazení prodávaných produktů, popis nákupu a rozdělení kategorií  a parametrů) nesmí být zkopírovaná elektronickou, nebo mechanickou cestou a zpřístupněná veřejnosti bez předcházejícího písemného povolení držitele autorských práv.