Expediční informace

Prodej a doručení zboží prostřednictvím internetových stránek www.hillvitalshop.cz je standardně prováděn pouze v rámci České republiky. V případě zájmu o doručení zboží mimo území ČR je třeba kontaktovat prodejce.

Prodávající zajišťuje dodání zboží způsobem, který je definován při zadávání objednávky: v rámci ČR - rozvoz kurýrní službou DPD, kurýrní službou PPL, kurýrní službou Zásilkovna nebo výdejní místa služby PPL parcel shop a výdejní místa služby Zásilkovna.

Místo odběru je stanoveno na základě objednávky kupujícího. Za splnění dodávky se považuje dodání zboží na určené místo.

Zboží je přiměřeně zabaleno a zabezpečeno. Kupující je povinen při přebírání zboží zkontrolovat neporušenost zásilky. V případě, že kupující zjistí jakékoliv poškození zásilky je povinen o této skutečnosti neprodleně informovat prodávajícího, nejpozději však do 24 hodin ode dne doručení zásilky. Kupující je povinen poškození zásilky zapsat do předávacího dokladu kurýrní služby. Bez tohoto zápisu nebudou později akceptovány žádné reklamace týkající se poškození zásilky.

V případě doručení zboží přepravcem (kurýrem) je zboží pojištěno v plné výši.

Spolu se zbožím dodá prodávající kupujícímu fakturu (daňový doklad) - slouží jako dodací list, návod k obsluze a záruční list (pokud si to druh zboží vyžaduje).

Prodávající odpovídá za zboží až po jeho převzetí kupujícím. Zboží se považuje za převzaté kupujícím od té doby, kdy se písemně potvrdí převzetí zboží.

Prodávající nenese odpovědnost za opožděné dodání objednaného zboží kupujícímu zaviněné přepravcem. Za poškození zásilky zaviněné přepravcem odpovídá v plném rozsahu přepravce, u kterého je zboží vždy pojištěno. Takové případy řeší prodávající dodáním nového zboží kupujícímu, bez ohledu na vypořádání vzniklé škody s přepravcem.

O přepravci, který zajišťuje doručení zboží, rozhoduje prodávající. Cena za dopravu je uvedena na dokladu o koupi samostatně a je součástí celkové hodnoty dodaného zboží.

Prodávající nenese odpovědnost za případné nedodání zboží kupujícímu, ke kterému došlo vinou výrobce nebo distributora v důsledku jakéhokoliv omezení, zrušení distribučních práv nebo jiných nepředvídatelných překážek. V takovém případě má kupující nárok na vrácení peněz v plné výši.

Zboží je baleno do krabic, případě plastových obalů. Takto zabalený balík k Vám dojde do 3 - 4 dnů od expedice (pokud nedojde ke komplikacím při přepravě)

Náklady na dodání nadrozměrného, ​​křehkého, nebo těžkého zboží se zavazuje prodávající sdělit kupujícímu při potvrzení objednávky.

Poplatky za dodání zboží jsou následující:

 

Kurýrní službou PPL - dodání zboží prostřednictvím kurýrní služby PPL. Přepravné je 79 Kč* s DPH. Dobírka je 0 Kč. Při objednávce nad 1000 Kč je přepravné ZDARMA*.

PPL parcel shop - dodání do PPL výdejního místa. Přepravné je 59 Kč s DPH. Dobírka je 0 Kč. Při objednávce nad 1000 Kč je přepravné ZDARMA*.

Kurýrní službou Zásilkovna – Doručení na adresu - dodání zboží prostřednictvím kurýrní služby Zásilkovna. Přepravné je 115 Kč s DPH. Dobírka je 0 Kč. Při objednávce nad 1000 Kč je přepravné ZDARMA*.

Zásilkovna – Výdejní místo a Z-BOX - dodání zboží prostřednictvím Zásilkovny. Přepravné je 85 Kč s DPH. Dobírka je 0 Kč. Při objednávce nad 1000 Kč je přepravné ZDARMA*.

Kurýrní službou DPD Home – Doručení na adresu - dodání zboží prostřednictvím kurýrní služby DPD Home. Přepravné je 99 Kč s DPH. Dobírka je 0 Kč. Při objednávce nad 1000 Kč je přepravné ZDARMA*.

* Platí jen pro B2C zákazníky, ne pro velkoobchod.

Tyto poplatky budou automaticky přičteny při potvrzení objednávky a kupující je přehledně vidí i v seznamu / přehledu objednávky před jejím odesláním.

V případě nebylo-li zboží doručeno kurýrem v dohodnutém termínu (zpravidla do 3 - 4 dnů od odeslání). Pokud kupující nemá informaci o stavu doručeného zboží, může se obrátit na naší provozovnu, kde mu budou poskytnuty požadované informace.

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz.